cutecookie

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

New style

Av Cute Cookie - 18 september 2012 20:15

Yo Yo =^0^=

 

 


Tror jag ska bli decora nu, börjar ha jätte lätt att hitta perfekt kläder till stilen. Måste fråga svenska kawaii vart hon köper sina ursnygga toppar >.> 



Fast alltså jag kanske inte gör såhär mycket med håret i skolan:


  <-- Snygga linser ^^


Juste! Har pratat med mina föräldrar om att skaffa linser och jag kanske får det. Ska ha rosa isf, kommer med k-pop news imorgon :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cute Cookie - 21 september 2012 15:47

cookiechan.blogg.se cookiechan.blogg.se cookiechan.blogg.se cookiechan.blogg.se     =^3^= ...

^^

Av Cute Cookie - 19 september 2012 19:02

cookiestarchan.blogspot.se

Av Cute Cookie - 19 september 2012 17:17

Awwie kan inte vänta till jul, ska byta till blogspot och kommer skriva bloggen på engelska där, säger till när den är klar ♥ ...

Av Cute Cookie - 19 september 2012 15:49

G-dragon ♥♥♥♥♥     Skulle kunna sitta här i timmar och berätta för er hur mycket jag gillar honom, och hans nya album är bland dem bästa låtarna jag hört ♥♥♥♥      Favvo låte...

Av Cute Cookie - 19 september 2012 15:37


Moshi moshi ^^     Tydligen hade 2NE1's Dara blivit hackad av ledaren CL. CL skrev från Daras konto: "Twitter" "Wow, i'm a dummy" "I love you" "i'm Ssandora Park" Bom som inte visste att det va CL svarade det "Dara" postat "Vad gör du?" o...

Presentation


Moshi Moshi alla söta ^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate here ^^

Kalender

Omröstning

Gillar ni 2NE1? ^^
 Ja ♥
 Nej >.>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mixpod

Surprise Cake Smiley



Ovido - Quiz & Flashcards