cutecookie

Alla inlägg under juni 2012

Av Cute Cookie - 30 juni 2012 12:24

God morgon alla säta ^^

 

 


Vaknade sent idag, typ 11,30 ^0^ 

Var uppe jätte länge igår.

 

 


Älskar den här




Ska fixa frukost nu ses♥

Av Cute Cookie - 29 juni 2012 23:40

Hej alla söta!



Det här inlägget är ett speciall inlägg ^^



Kollade på en populär spel blogg nyss och blev riktigt sur. De hade skrivit ett lååångt inlägg om en tjej som också har en animerad header som de och har fått riktigt många personer emot den tjejen som egentligen bara ser upp till de. Det värsta var att de bråkar och sårar varandra på ett SPEL. Tänk er.

 

 

Jag har hittat många bloggar som härmar mig med många saker men jag går inte på de! Jag blir glad ^^ De gillade min idé så de använder den också ^^ Är det inte kul att veta att folk gillar din blogg? ^^

 

 


Snälla tänk efter innan du gör misstag som de här snälla ^^

 

 

Ps. Jag tycker de bara kan lägga ner sin blogg då den får många söta att må dåligt ;(

Av Cute Cookie - 29 juni 2012 23:22

Hej! :D

 

 


Ny degin igen :D Gillar den här    Nä hinner inte skriva mycket mina lovers väntar

 

 

Love Ya!

Av Cute Cookie - 29 juni 2012 19:26

Hej!♥

 

 


Är klar med den nya designen som jag inte alls är nöjd med men jag får fixa en ny imorn =-/


Sitter och lyssnar på ut gyeo med 4minute

 

Av Cute Cookie - 29 juni 2012 15:27

Hej! :3 

 

 

 

Ska göra en ny blogg design nu, vart inte så nöjd med den här :3 

Av Cute Cookie - 29 juni 2012 15:08

Hej Hej!



Blir inget från Kera eller Tralala   

Allt står på japanska och jag kan inte läsa på japanska   



Det Japanska torget blir mitt sista hopp ^0^



Men jag vill ha sånt:


 




Inte ngn dum sushi skål från "Japangifts.se"


Men kolla vad jag hitta:


   



Men jag vet liksom inte vadå "byta plagg" jag vill bara köpa kawaii kläder från japan är det så mycket begärt!? 




Av Cute Cookie - 28 juni 2012 11:19

God morgon alla söta ^^

 


Sovit sött? ^^

Jag otroligt tråkigt D; Aja jag löser allt, får ringa någon kompis sen   

 

Vad ska ni göra idag? ^^

 

 

 

 

 

Av Cute Cookie - 27 juni 2012 14:58

Hej Hej =^-^=

 


Det blir tyvärr inga fler japanska lektioner.

 

Idag är det inte jag som håller i lektionen ^^

 




Hoppas alla kan engelska! ^^ 

Presentation


Moshi Moshi alla söta ^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate here ^^

Kalender

Omröstning

Gillar ni 2NE1? ^^
 Ja ♥
 Nej >.>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mixpod

Surprise Cake Smiley



Ovido - Quiz & Flashcards