cutecookie

Alla inlägg under juli 2012

Av Cute Cookie - 29 juli 2012 14:08

Hej hej :D 

 

 

Har ni märkt att blogg.se bloggar får fler läsare i statestiken? Så är det iaf, det är fel på någon av hemsidorna :3

Tänker inte flytta cutecookie till blogg.se pga:


1. Nån som inte uppdaterat sin blogg sen typ 2009 har namnet cutecookie.blogg.se


2. Designerna blir inte som jag vill ha de


Det skulle komma en 3:a men jag kom inte på mer =^3^=



 


Av Cute Cookie - 29 juli 2012 12:17

Ni som såg inlägget "Suuuuper kawaii" igår såg ju att jag la upp VenusAngelic videon, jag tog bort inlägget direkt när jag såg det här:

 




Jag försvarade Venus på youtube och gick på hennes haters när en av de säger åt mig att kolla på den här videon som Xiaorishu har gjort. Videon har redan blivit bort tagen av youtube men personen som la upp den han ladda upp den! 

 

Ville bara säga det c:


Av Cute Cookie - 28 juli 2012 21:16

Som ni märkt bloggar jag inte lika ofta längre men det ska det bli ändringar på :3



Hihi i ♥ Girl's Day :3

Av Cute Cookie - 28 juli 2012 13:21

moshi moshi

 

 


Fyller år idag :D yippie :3


  



Av Cute Cookie - 26 juli 2012 22:16


Jag skulle göra allt för att få gå på en Hatsune miku konsär! xD

Ja ni! Har har ni ett hatsune miku fan xD

Av Cute Cookie - 25 juli 2012 18:52

Moshi moshi! ^^

 

 


Har beställt kläder från Fokiwa som tröst för att Tokyo stop tydligen varit stängd i 3 år x3

 

 

        

 


Av Cute Cookie - 25 juli 2012 14:52

Hej!

 

 


Do you know what? Det blir en tokyo stop, De stängde ner affären för 3 år! Så jag köper ngt från Fokiwa istället men är på skit dåligt humör :C


 

Presentation


Moshi Moshi alla söta ^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate here ^^

Kalender

Omröstning

Gillar ni 2NE1? ^^
 Ja ♥
 Nej >.>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mixpod

Surprise Cake Smiley



Ovido - Quiz & Flashcards