cutecookie

Alla inlägg under maj 2012

Av Cute Cookie - 30 maj 2012 16:39



Av Cute Cookie - 30 maj 2012 16:22

Hej alla söta!




Själv tycker jag min blogg är jätte bra osv men vad tycker ni? =,O Kollade nyss in en tjejs snsd blogg som jag tyckte var jätte barnslig. Vill inte säga namnet på bloggisen,  men jag tyckte den var lite konstig =-/


Vad tycker ni om cutecookie bloggisen? Vad är bra med den, vad är dåligt och vad kan jag göra bättre? :3



                                                  
       

Av Cute Cookie - 30 maj 2012 16:21

Vad tycker ni? <3 Ska jag ha kvar, byta eller byta tillbaka till den jag hade i början? :3



MVH

   

Meeee :D

Av Cute Cookie - 29 maj 2012 18:46

Hej sötisar =^-^=



Skulle du våga dig ut i den här?


 

Kawaii :333



Av Cute Cookie - 29 maj 2012 15:49

Hej!


Såg nyss klipp på youtube, tydligen har alla från snsd gjort egna låtar (eller inte "gjort" de sjunger singel bara"



Jessica med låten barbie girl





Sunny med låten Sunny





Tiffany med låten Umbrella





TeaYeon med låten Huch Hush





Hyoyeon med låten please Dont stop the music






Jag hitta fler men jag orkar inte lägga upp alla xD



Något jag verkligen störde mig på var alla taskiga kommentarer på  Hyoyeon -.- Folk ska alltid säga att Yuri är mycket snyggare än henne osv.



Folk är bra på olika saker! Sluta säga att någon av de är bättre än de andra! Ni haters kommer nog ingenstans i livet då inget verkar passa er =/ Skaffa er ett liv istället för att försöka leva andras :)


Ville att det här skulle vara ett roligt inlägg men jag blev så sur p g a kommentarerna

Av Cute Cookie - 29 maj 2012 07:40

Ja 3 personer röstade (Jag har en av de tre, haha xD) och SNSD vann! :D Wieeeee xD




Det kommer fler inlägg senare under dagen <3

Av Cute Cookie - 28 maj 2012 18:46

Hej! :D



Tänkte skriva om serien K-on som jag nu mera följer på datorn. Tränar på Japanska och foki sa förut att det är en bra serie ^^ Och hon hade rätt =^-^=



 






PS. Tack för alla söta kommentarer! =^-^=

Av Cute Cookie - 28 maj 2012 15:19

HEJ!



Jag tänkte berätta en sak om japansk mynt.


Jag kolla på en JÄTTE söt klänning men såg att den kosta 26, 000 japanska mynt! o.o Men 26, 000 japanska mynt eller YEN som de heter är runt 2300 svenska kr! O.O Nu ska jag shoppa mer än vad jag planerat xD

Presentation


Moshi Moshi alla söta ^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate here ^^

Kalender

Omröstning

Gillar ni 2NE1? ^^
 Ja ♥
 Nej >.>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mixpod

Surprise Cake Smiley



Ovido - Quiz & Flashcards