cutecookie

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Orange Caramel makes a come back

Av Cute Cookie - 15 september 2012 19:49

Moshi moshi

 

 

 


Läste nyss att tjej gruppn orange caramel har gjort klart sista låten till sitt album och nu ett come back, jag är inte säker på om det är en K-pop grupp längre då dem varit med i Kyary Pamyu Pamyu's show det är är ju på japanska men jag får kolla det sen ^^ 




 




Vänta lite, läste precis att Orange Caramel har något att göra med After School o,o Nu fattar jag verkligen inget x3 Och dem är från Korea






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cute Cookie - 21 september 2012 15:47

cookiechan.blogg.se cookiechan.blogg.se cookiechan.blogg.se cookiechan.blogg.se     =^3^= ...

^^

Av Cute Cookie - 19 september 2012 19:02

cookiestarchan.blogspot.se

Av Cute Cookie - 19 september 2012 17:17

Awwie kan inte vänta till jul, ska byta till blogspot och kommer skriva bloggen på engelska där, säger till när den är klar ♥ ...

Av Cute Cookie - 19 september 2012 15:49

G-dragon ♥♥♥♥♥     Skulle kunna sitta här i timmar och berätta för er hur mycket jag gillar honom, och hans nya album är bland dem bästa låtarna jag hört ♥♥♥♥      Favvo låte...

Av Cute Cookie - 19 september 2012 15:37


Moshi moshi ^^     Tydligen hade 2NE1's Dara blivit hackad av ledaren CL. CL skrev från Daras konto: "Twitter" "Wow, i'm a dummy" "I love you" "i'm Ssandora Park" Bom som inte visste att det va CL svarade det "Dara" postat "Vad gör du?" o...

Presentation


Moshi Moshi alla söta ^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate here ^^

Kalender

Omröstning

Gillar ni 2NE1? ^^
 Ja ♥
 Nej >.>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mixpod

Surprise Cake Smiley



Ovido - Quiz & Flashcards